24 Dec 2011

DECEMBER, 24th... Ave Regina Coelorum...

December, 24th...
Last little square of the Calendar Advent: what started as a simply game, for me, became a chalenge and finally that chalenge has come to its end.
I have found 24 unknown Carols, as far as I'm concerned, and for the last one I am delighted to offer you the voice of Philippe Jaroussky, a French countertenor, performing "Ave Regina Coelorum".
My last picture of the calendar is obviously Santa coming down the chimneypot ^_***
I wish you all a MERRY CHRISTMAS, have fun, hug your family and hug your friends... and keep building memories to keep them in the little drawers of your mind and heart ...
MERRY XMAS <3 <3 <3
 







2 comments:

  1. Christine Tupin
    Ces merveilleuses petites fenêtres vont me manquer. J'y retrouvais ton esprit et ta générosité. Ce dernier chant est magnifique et m'a accompagné en ce soir de Noël. J'ai serré très fort ceux que j'aime et que j'ai la chance d'avoir auprès de moi en ayant une pensée pour les moins chanceux. Que la vie te gâte autant que tu nous gâtes. Je t'aime très fort ♥

    ReplyDelete
  2. Adorable Pepette,
    Tu es un ange terrestre, tous ceux qui t avont comme amie connaissons tres bien notre chance de t avoir et de pouvoir partager les bons et les mauvais moments,
    je t embrasse tres tres fort, embrasse aussi lisa de ma part, elle fait partie de nous tous
    je vous aime tres fort aussi <3 <3 <3

    ReplyDelete